В городе


Мне нужно на вокзал. Chcialbym / Chcialabym dostac sie na dworzec.

Мне нужно в аэропорт. Chcialbym / Chcialabym dostac sie na lotnisko.

Мне нужно в центр города. Chcialbym / Chcialabym dostac sie do centrum miasta.

Как мне попасть на вокзал? Jak dotre do dworca?

Как мне попасть в аэропорт? Jak dotre na lotnisko.
Как мне попасть в центр города? Jak dotre do centrum miasta?

Мне нужно такси. Potrzebna mi jest taksowka.

Мне нужна карта города. Potrzebny mi jest plan miasta.

Мне нужна гостиница. Potrzebny mi jest hotel.

Я хотел бы / хотела бы взять машину на прокат. Chcialbym / Chcialabym wypozyczyc samochod.

Вот моя кредитная карточка. Tu jest moja karta kredytowa.

Вот мои водительские права. Tu jest moje prawo jazdy.

Что можно увидеть в городе? Co mozna obejrzec w tym miescie?

Идите в старый город. Prosze pojsc na starowke. / Niech pan / pani idzie na starowke.

Совершите обзорную экскурсию по городу. Prosze wybrac sie na przejazdzke po miescie.

Сходите в порт. Prosze pojsc do portu. / Niech pan / pani idzie do portu.

Съездите на экскурсию по порту. Prosze wybrac sie na przejazdzke po porcie.

Какие достопримечательности есть кроме того? Co warto jeszcze zobaczyc?

Комментариев нет:

Отправить комментарий